szaq - 2008-11-18 23:23:33

Na poczatek lista bugow w grze. Warto sie zapoznac zeby potem nie bylo rozczarowan.

#  Podczas próby odblokowania portu przez gracza jedna z jego flot odbija port a kolejna walczy po stronie blokującego
# Od wersji ff 3 mapa przesuwając się skacze, trochę przeszkadza (skok do pozycji wyspy z której wychodziliśmy i powrót do miejsce gdzie chcemy) na strzałkach
# Rozjeżdanie się raportów po użyciu wróć
# W ruchach wojsk nie segreguje ataków wg czasu dotarcia do celu
# W raporcie szczegółowym pokazuje 2 razy więcej surowców niż zebraliśmy. Gdzie indziej normalnie.
# 2 bugi: jeden w rankingu generałów drugi widzenie zaginionego wojska przez generała
# Podczas wymiany handlowej z graczem z którym mam podpisany traktat handlowy, znikają surowce
# Wyłomy w murze nie działają
# Przywódca sojuszu będący jednocześnie sekretarzem nie ma opcji wyrzuć z sojuszu. Brakuje ikonek.
# Atakowałem jedno miasto. I zamiast ataku powstał transport. Transport ten powrócił do miasta z którego atakowałem.
# Badania Future na 2 lvl nie dają żadnego efektu ani punktów.
# Zerowa siła ataku obrońcy i zniknięcie wojska
# Ciągle nie zostały naliczone punkty za wykonane dużo wcześniej badania future poziom pierwszy
# Akademi w której zwolnimy naukowców nie widać czasu badania
# Po zablokowaniu portu, flota sojusznika płynąca z taką samo misją walczy z flotą blokującą.
# niedzialajace przechwytywanie transportow
# Brak opcji anulowania traktatu pokojowego między sojuszami (przywódca posiada wszystkie funkcje)
# Rozpoczęcie walki/blokady w porcie buguje toczącą się bitwę w mieście.
# Przy ataku na miasto leżące na tej same wyspie , gdy atak wraca, to w informacji "statki handlowe dostępne" (lewy górny róg) dalej jest pokazane plądrowanie.
# Po ataku na gracza, z którym mamy podpisany traktat kulturowy błędnie pokazuje czas na jaki spadło zadowolenie w mieście.
# Gdy wysyłamy szpiega z podglądu wyspy, naciśnięcie na "wróć do wyspy" odsyła do wyspy z naszym miastem zamiast na tą z miastem szpiegowanym. Pozostałe (transport, atak, blokowanie i dyplomacja) działają poprawnie.
# Przerwanie dowolnego załadunku anuluje pierwszy (port)
# Wysłanie szpiega na misje nie ściąga kosztów ze skarbca
# Gdy mieście macierzystym trawa bitwa morska giną wracające z plądrowania handlowce
# Nie działa błogosławieństwo cudów

GotLink.pl