Na poczatek lista bugow w grze. Warto sie zapoznac zeby potem nie bylo rozczarowan.
# Podczas próby odblokowania portu przez gracza jedna z jego flot odbija port a kolejna walczy po stronie blokującego # Od wersji ff 3 mapa przesuwając się skacze, trochę przeszkadza (skok do pozycji wyspy z której wychodziliśmy i powrót do miejsce gdzie chcemy) na strzałkach # Rozjeżdanie się raportów po użyciu wróć # W ruchach wojsk nie segreguje ataków wg czasu dotarcia do celu # W raporcie szczegółowym pokazuje 2 razy więcej surowców niż zebraliśmy. Gdzie indziej normalnie. # 2 bugi: jeden w rankingu generałów drugi widzenie zaginionego wojska przez generała # Podczas wymiany handlowej z graczem z którym mam podpisany traktat handlowy, znikają surowce # Wyłomy w murze nie działają # Przywódca sojuszu będący jednocześnie sekretarzem nie ma opcji wyrzuć z sojuszu. Brakuje ikonek. # Atakowałem jedno miasto. I zamiast ataku powstał transport. Transport ten powrócił do miasta z którego atakowałem. # Badania Future na 2 lvl nie dają żadnego efektu ani punktów. # Zerowa siła ataku obrońcy i zniknięcie wojska # Ciągle nie zostały naliczone punkty za wykonane dużo wcześniej badania future poziom pierwszy # Akademi w której zwolnimy naukowców nie widać czasu badania # Po zablokowaniu portu, flota sojusznika płynąca z taką samo misją walczy z flotą blokującą. # niedzialajace przechwytywanie transportow # Brak opcji anulowania traktatu pokojowego między sojuszami (przywódca posiada wszystkie funkcje) # Rozpoczęcie walki/blokady w porcie buguje toczącą się bitwę w mieście. # Przy ataku na miasto leżące na tej same wyspie , gdy atak wraca, to w informacji "statki handlowe dostępne" (lewy górny róg) dalej jest pokazane plądrowanie. # Po ataku na gracza, z którym mamy podpisany traktat kulturowy błędnie pokazuje czas na jaki spadło zadowolenie w mieście. # Gdy wysyłamy szpiega z podglądu wyspy, naciśnięcie na "wróć do wyspy" odsyła do wyspy z naszym miastem zamiast na tą z miastem szpiegowanym. Pozostałe (transport, atak, blokowanie i dyplomacja) działają poprawnie. # Przerwanie dowolnego załadunku anuluje pierwszy (port) # Wysłanie szpiega na misje nie ściąga kosztów ze skarbca # Gdy mieście macierzystym trawa bitwa morska giną wracające z plądrowania handlowce # Nie działa błogosławieństwo cudów
|